23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Shell har succes med Lego samarbejde

De seneste seks uger har bilister kunnet tanke sig til en eksklusive samling Ferrari modeller i Lego klodser på Shells servicestationer.










300.000 Lego modeller af Ferrari-biler og F1 mekanikerteams skaber sommertravlhed hos landets Shell-stationer og sætter ekstra skub i salget af højoktanbenzin. Muligheden for at kombinere optankning af højoktanbenzinen Shell V-Power med at få en miniaturemodel af en Ferrari-racer i LEGO klodser har i den grad fået bilisterne til benzinpumperne. Dagligt langer Shell således flere tusinde LEGO biler over disken. Det oplyser Shell i en pressemeddelelse. - Vi havde fra start store forhåbninger til samarbejdet med LEGO koncernen og til brugen af LEGO bilerne i vores kampagne. Men interessen blandt bilisterne har været overvældende, og vi har løftet vores salg af Shell V-Power til et uventet højt niveau, siger Per Ollikainen, produktchef, Dansk Shell.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.172